הזמנות ותשלום

האם יש מינימום הזמנה באתר?

מינימום הזמנה באתר 79 ₪ במשלוח או איסוף עצמי

למה סכום ההזמנה איננו סופי?

חלק מהמוצרים הנמכרים באתר הם שקילים, ולכן בעת ההזמנה יתקבל חישוב משוער בהתאם להזמנה, אך זו הערכת מחיר בלבד.  לאחר הכנת ההזמנה ושקילתה, יתקבל הסכום המדויק לתשלום. רק אז תועבר ההזמנה לתשלום.

איך מתבצע התשלום והאם הוא מאובטח?

החיוב מתבצע לאחר הכנת ההזמנה ושקילתה בפועל. התשלום בכרטיס אשראי מתבצע באופן מאובטח באמצעות כל כרטיסי האשראי המוכרים בארץ. האתר פועל תחת תו תקן מקסימלי, המאושר על ידי חברות האשראי בישראל. ניתן לבצע שמירה של פרטי הכרטיס לקניה מהירה, המידע מוצפן ואינו נשמר במאגר המידע שלנו כדי להבטיח את פרטיותכם ואבטחת התשלום.

האם מקבלים חשבונית וקבלה?

חשבונית מס קבלה נשלחת באופן אוטומטי למייל לאחר סיום הכנת ההזמנה. במקרה שלא קיבלתם את החשבונית, שירות הלקוחות שלנו תמיד כאן לרשותכם בוואטסאפ 053-8320922, בימים א' עד ה', בין השעות 08:00-17:00, ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 או במייל: [email protected]

מתי אקבל חשבונית?

החשבונית תישלח למייל איתו נרשמתם לאתר, רק לאחר שהזמנתכם הוכנה למשלוח. במידה והחשבונית לא התקבלה – מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

האם ניתן לשלם באתר בתשלומים?

כן, ברכישה מעל 200 ₪ ניתן לחלק ל 3 תשלומים ללא ריבית.

מה עושים אם שכחתי סיסמה?

כדי לשחזר סיסמה צריך להיכנס לאייקון של האזור האישי ואז להקיש על "שכחת את סיסמתך?" בתוך הריבוע של ההתחברות לאתר. יפתח מסך בו תכניסו את המייל שלכם, ותקבלו מייל לאיפוס סיסמה. אם המייל לא מגיע לתיבת הדואר, חפשו בתיקיית הספאם / דואר זבל. במידה ועדין לא הצלחתם, ניתן לפנות אלינו לשירות הלקוחות.

לא קיבלתי אישור הזמנה, מה עלי לעשות?

אישור ההזמנה נשלח אליכם למייל איתו נרשמתם לאתר, באופן אוטומטי, עם סיום ההזמנה. אם לא קיבלתם, כדאי לבדוק בתיבות אחרות – לפעמים המייל מגיע לתיקיית ספאם / דואר זבל. אם עדין לא מצאתם אותו, אתם יכולים לפנות אלינו לשירות לקוחות ונשלח לכם בשמחה.

איך יודעים שההזמנה התקבלה?

בסוף תהליך הרכישה תתקבל הודעת SMS וישלח מייל עם מספר הזמנה המעיד על סיום תהליך הרכישה והצלחתו.. אם לא קיבלתם מייל לאישור, ניתן ליצור עימנו קשר בשירות הלקוחות.

חשוב לזכור: החיוב מתבצע רק לאחר סיום ליקוט ההזמנה, כל עוד היא לא הסתיימה, החיוב לא יתבצע בחשבונכם. אם נתקלתם בבעיה חוזרת ניתן ליצור עימנו קשר בשירות הלקוחות.

עם איזה כרטיסי אשראי ניתן לשלם באתר?

מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס ישראכרט.

שירות לקוחות

איך יוצרים איתכם קשר?

צוות האתר שלנו זמין עבורכם בכל עניין בשעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:00-17:00 , בימי ו' וערבי חג: 08:00-12:00, שבת וחגים – סגור.

באמצעים הבאים:

במידה ולא נעניתם באופן מיידי, פנייתכם נשמרת ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

לא ניתן לבצע הזמנות טלפוניות.

לא מצאתי מה שחיפשתי, האם אפשר לחפש באתר?

בוודאי! ניתן לרשום את המילה או חלק ממנה בחלונית החיפוש בחלקו העליון של האתר

מה ניתן לעשות במידה וקיבלתי מוצר שונה מההזמנה המקורית?

בכל מקרה של אי התאמה בין המוצרים שהתקבלו למוצרים שהוזמנו, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

האם המחירים כוללים מע"מ?

מחירי המוצרים באתר הינם כוללים מע"מ.

האם הזמנות הקודמות שלי נשמרות באתר?

בהחלט. באזור האישי באתר תוכל לראות את ההזמנות האחרונות שלך ולהזמין מתוכן פריטים או את כל ההזמנה מחדש.

איפה נמצאים פרטים כמו אלרגנים ורכיבי המוצר, מידע על כשרות?

כל המידע נמצא בעמוד המוצר

החלפה/החזרה

לא ניתן לבצע החלפה או החזרה של מוצרים לאחר שסופקו. תמיד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

מתי אפשר להזמין?

אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

ביטול הזמנה

ניתן לבטל הזמנה שטרם סופקה בפניה לשירות הלקוחות

משלוחים ואיסוף עצמי

ניתן לבצע הזמנות באיסוף עצמי?

כן ואפילו בשמחה!
בימי א'-ה' הזמנות עד 10:00 בבוקר – ניתן לאסוף באותו היום החל מ-14:00.
בימי ו' וערבי חג הזמנות עד השעה 09:00 בבוקר – ניתן לאסוף באותו היום החל מ-12:00.
לאיסוף, רישמו ב waze: סמטת 778, בית יצחק.

(המבנה הגדול מצד ימין בכניסה לסמטה)

 

כמה עולה משלוח

ברכישת מוצרים עד 399 שח כולל מע״מ, עלות המשלוח 30 ₪ כולל מע"מ
החל מ-399 ₪ ומעלה כולל מעמ, המשלוח בעלות 10 ₪ כולל מעמ

זמני משלוחים

בתחילת הרכישה מוצגים הימים ושעות הקבלה המשוערות לפי אזור מגוריכם. המועד שקבעתם יופיע גם בסל הקניות וניתן לשנות זאת בכל עת עד סגירת ההזמנה.
גדרה עד חדרה, ימים: ב, ד, ה
ירושלים מודיעין והסביבה, ימים: א, ג
חיפה טירת הכרמל, והקריות, ימים: א, ג
באר שבע אשקלון אשדוד, ימים: ב, ה
שעות אספקת המשלוחים הם: 09:00 – 20:00
בנוסף ניתן גם לבדוק כאן את אזורי חלוקה באתר.

באיזו דרך מגיע המשלוח ובאיזו אריזה?

המשלוח שלנו מגיע באריזה שומרת קור עם קרחום לשמירה על טמפ' המותאמת למוצרי חלב וגבינות. המוצרים נארזים בקרטון סגור ומגיעים אליכם עד הבית ברכב מקורר עם שליחים מקסימים.

מה ניתן לעשות במידה ויש לי טענה כלשהי לגבי המשלוח?

אנחנו כאן בשבילכם לתת שירות ולסייע בכל דבר שתצטרכו, לפני ואחרי הקניה. צרו קשר בכל עניין עם שירות הלקוחות שלנו, בשביל זה אנחנו כאן!

מה קורה למשלוח אם לא אהיה בבית בעת קבלת המשלוח

אם לא תוכל לקבל את המשלוח ביום ובשעה שבחרת (מכל סיבה שהיא), המשלוח יוחזר אלינו ללא עלות. שליחת ההזמנה מחדש תחויב שוב בדמי משלוח נוספים.
במידה ולא תהיה בכתובת לקבלת המשלוח, נוכל להשאיר את המשלוח בכתובת שמסרת בתיאום עם השליח.

האאוטלט של מחלבות גד

אצלנו באתר שלך מחלבות גד שמחים להציע לכם מגוון מוצרים שונים במחירים מפתיעים, כגון קצוות מפריסה, שאריות גבינה לסוגיהם, מוצרי בתוקף קצר, ומוצרים ניסיוניים שאנחנו רוצים לחלוק רק איתכם.
שימו לב בעת הזמנת מוצרים מקטגוריה זו- לתוקף המצוין בדף המוצר, למחיר, ולזמני אספקת המשלוח בהתאמה לכך.